کپسول 5 لیتری فولادی اکسیژن

ویژگی ها
ارتفاع کپسول (سانتی متر): 45
حجم کپسول (لیتر): 5
رنگ کپسول : سفید
فشار کاری کپسول: 110-150
قطر کپسول (سانتی متر): 14
وزن کپسول (کیلوگرم): 7.8
استاندارد کپسول: ISO9809

 

کپسول 5 لیتری فولادی اکسیژن

کپسول اکسیژن 5 لیتری کپسول همراه دیگری است که قابلیت های پرتابل بودن و حمل و نقل آن کمتر از سیلندرهای اکسیژن 2 لیتری است. سیلندر 5 لیتری اکسیژن در حقیقت دومین سایز در کپسول های اکسیژن پزشکی است و معمولا می تواند در وسایل نقلیه از آن استفاده کرد. به دلیل حجیم و سنگین بودن همراه داشتن آن چندان ساده نیست.

سیلندر-5-لیتری-گاز-اکسیژن

سیلندر اکسیژن 5 لیتری از آلیاژ فولادی مقاومی که محتوی میزان متوسطی عنصر کربن (0.35%)، منگنز (1.4%) و سیلیسیم (0.22%) به عنوان عناصر آلیاژی اصلی و حدود 8 عنصر دیگر به مقدار بسیار کم در آن وجود دارد. ضخامت این کپسول های فولادی بیشتر از 4 میلی متر است و فشارهای بسیار بالایی را تا 450 بار می تواند تحمل کند. در صورتی که فشار کاری این سیلندرها در داخل کشور که به مصارف پزشکی و طبی می رسد حدود 100 تا 150 بار است که کمتر از یک سوم تحمل سیلندر است. این به این معنی است که ایمنی سیلندرهای اکسیژن پر فشار کاملا قطعی و مطمئن است. یک کپسول  5 لیتری در فشار 150 بار حدود 750 لیتر گاز را به صورت فشرده در خود ذخیره می کند.

گاز اکسیژن طبی با خلوص بالای 90 درصد در این سیلندرهای 5 لیتری ذخیره می شود و بیمار به راحتی می تواند در منزل و یا در وسیله نقلیه از گاز اکسیژن تنفس کند. وزن این کپسول حدود 9 کیلوگرم است. برخی از مدل های آن در قسمت شیر کپسول دارای کلاهک هستند و برخی از مدل ها نیز دارای دسته ای هستند که حمل و نقل سیلندر را آسان می سازد. با این وجود آن ها هیچ تفاوتی در جنس و کارایی ندارند. 

سیلندر-5-لیتری-اکسیژن

دقت کنید که گاز اکسیژن موجود در کپسول به شدت اشتعال زا است و نباید دهانه شیر سیلندر به روغن یا گریس آغشته شود و یا شعله بازی در مسیر گاز قرار گیرد.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.


تجهیزات پزشکی کپسول ,اکسیژن ,لیتری ,فولادی ,سیلندر ,فشار ,لیتری فولادی ,فولادی اکسیژن ,سیلندرهای اکسیژن ,کپسول سانتی ,فشار کاری ,لیتری فولادی اکسیژن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خانواده برتر معماری مدرن ForooshGahSaz فلزیاب تصویری -پرقدرت09909061300 مهارت های آموخته شده ! آبی آسمانی اینجا همه چی هست