در این نوشته از تعمیرات وسایل برقی می خواهیم آموزش تعمیرات کولرگازی اسپلیت بپردازیم

شناخت کمپرسور پیستونی: عملکردی مشابه سیلندر و پیستون خودرو داشته که با هر بار رفت و برگشت پیستون مقداری از گاز مبرد موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده شده و تحت تراکم قرار گرفته و با فشار به داخل سیستم هدایت میشود.

 آشنایی با کمپرسور های روتاری (دوار): در این نوع کمپرسور ها با گردش 360 درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد، بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود ، در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها با گاز آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند. کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند. آموزش تعمیرات کمپرسور اسکرول: نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند . مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد مینماید. از مهمترین مزایای این کمپرسورها راندمان بالا، صدای کم و طول عمر زیاد آن است.

آموزش تعمیر کندانسور (تقطیر کننده)

مجموعه ای از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی مشبک با طراحی خاص می باشد که در بخش خارجی دستگاه آت دور (outdoor) قرار گرفته و وظیفه آن جذب گرمای گاز مبرد (در حالت سرمایش)، یا دفع سرمای آن (در حالت گرمایش) و انتقال به محیط بیرون می باشد.

 

اشنایی با مدل های اواپراتور (تبخیر کننده)

مجموعه ای از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی مشبک  با طراحی خاص می باشد که در بخش داخلی دستگاه (Indoor) قرار گرفته و محل خنک سازی هوا (در حالت سرمایش) و یا دفع گرما (در حالت گرمایش) میباشد. به عبارتی هوای درون اتاق با مکیده شدن از قسمت بالای یونیت داخلی وارد محفظه  اواپراتور شده و پس از خنک شدن (در حالت سرمایش) و یا گرم شدن (در حالت گرمایش) از قسمت پایینی آن به سمت اتاق دمیده میشود.

 


سایت شهر24 مرجع آگهی رایگان شما

 


تعمیرات وسایل برقی حالت ,کمپرسور ,آموزش ,کمپرسورهای ,تعمیرات ,گرمایش ,قرار گرفته ,حالت سرمایش ,حالت گرمایش ,آموزش تعمیرات ,آلومینیومی مشبک ,تعمیرات کولرگازی اسپل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نابترین مطالب روز مرجع آموزش و دانلود برنامه های کاربردی اسم دختر و اسم پسر خرید اینترنتی نجوم و فضا Teresauz0vvp0g CaNt مجله تصویری فتوناز | نازترین عکس های دنیا دی تی آموز