بسیاری از مالکان و مدیران مشاغل کوچک با بازاریابی به سبک بارانی سر و کار دارند. آنها در حال پرتاب پول برای فعالیت های مختلف بازاریابی هستند و امیدوارند که چیزی به هدف آنها برسد. در بیشتر این موارد ، نتایج ضعیف است. مالکان و مدیران شروع به سرزنش کردن ایستگاه رادیویی ، آژانس تبلیغاتی …

منبع :
3 عنصر بازاریابی موفق


به روزترین وبلاگ جامع پزشکی ایران و جهان بازاریابی ,بازاریابی موفق ,عنصر بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ آپشن های خودرو نسیم عدالت دوچرخه ثابت نیلو دانلود جذاب چت ، چت جذاب باران